ورود به وب سایت

بهترین سایت بازی انفجار را از کجا می توان پیدا کرد. سوالی که در این مقاله قضد داریم راجب آن صحبت کنیم و بررسی کنیم بهترین سایت ممکن برای این بازی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

معرفی بهترین سایت بازی انفجار

chat 1 1 1024x740 - سایت بازی انفجار ایرانی با درگاه مستقیم

اما پیش از معرفی و ارائه سایت های مختلف بد نیست  برای آن دسته از دوستانی که اطلاعات کافی درباره این بازی ندارند کمی توضیح بدهیم. با ظهور سایت های پیشبینی و کازینو گیم ها، بازی جنجال انفجار نیز به این سایت ها اضافه شد، بازی انفجار بازی ای است که تا به امروز کسی نتوانسته الگوریتمش را شکست بدهد و شاید همین باعث جذابیت بالای بازی شده است.

سایت بازی انفجار خارجی در اصل وجود ندارد و در صورت وجود تشابه این بازی در سایت های خارجی، پیشنهاد ما به شما این می باشد که در این سایت ها شرکت نکنید زیرا بررسی سایت های خارجی خود امری مهم و سخت می باشد و سخت تر از آن پیگیری پولتان از سایت های خارجی می باشد در نتیجه ما به شما بازی در سایت های ایرانی را پیشنهاد می دهیم.

اول از همه سایت بازی انفجار رایگان می باشد و تماشای بازی هیچ ورودی خاصی ندارد و شما می توانید قبل از بازی کردن بازی را خوب بررسی کنید و با اینکه بازی اپن سورس نمی باشد ولی این اطمینان را به شما می دهد که هیچ گونه جرزنی و دست کاری در بازی دخیل نخواهد بود زیرا تمام پسورد ها از قبل به صورت پک به سایت داده شده است و شما در واقع در یک سایت با الگوریتمی از پیش تایین شده بازی می کنید و چیزی به اسم سایت بازی انفجار با ضریب بالا وجود ندارد که بیشتر راجب این موضوع توضیح خواهیم داد.

پس از ورود به بازی انفجار و تحلیل نمودار برای چند دست حال می توانید در بازی شرکت کنید ولی سوال این جا می باشد که بر روی چه ضریبی باید بست و چند درصد شانس برد وجود دارد.

پس از آزمایش بات در برترین سایت بازی انفجار نتایج جالبی عاید ما شد به این صورت که شما در یک بازی عادلانه اگر زیر ضریب 1.5 بت کنید باید در 73 درصد اوقات win داشته باشید در صورتی که این اتفاق برای شما نمی افتد و تنها نتیجه ی ممکن این می باشد که الگوریتم سایت طوری طراحی شده است که 2 تغیر در حین بازی رخ دهد که ما به نام های متغیر یک و دو معرفی می کنیم.

متغیر اول بعد از هر 13 الی 16 دست یه ریتم جدید به نمودار بازی می دهد و متغیر دوم که هر 3 الی 5 دست تغییر جزئی در بازی ایجاد می کند حال چه نتیجه ای از این 2 می توان گرفت. در ابتدا تحلیل نمودار های بازی توسط شما باید حد اقل تا 8 دست صورت گیرد و بیشتر از 11 دست نگاه کردن غلط می باشد. حال پس از 8 دست که فهمیده اید کی نمودار بالا و کی پایین است حال آماده بت کردن می باشید اما بر روی چه ضریبی سوال اصلی اینجا می باشد.

بازی کردن نماینده های سایت بازی انفجار انلاین

حتما بار ها دیده اید که بسیاری از نماینده ها برای مثال پویان مختاری(سایت بازی انفجار حضرات بت) در اینستای خود بازی انفجار را نشان می دهند و همیشه برنده هستند و مبالغ خوبی را به نمایش می گذارند و اما نکته برد خاصی دارد اگر دقت کنید با 5 ملیون وترد بازی می شوند و با نهایت 8 کش می زنند .:)

enfejar 1200x675 - سایت بازی انفجار ایرانی با درگاه مستقیم

خوب این به خوبی نشان می دهد که سایت بازی انفجار پویان مختاری کاملا منطقی است وآدز برد وجود دارد اما چیزی که ما می بینیم این می باشد که اگر ضریب 2 بازی win داشته باشد پول حد اقل به 10 ملیون برسد در نتیجه با ضریبی کمتر از 2 بت بسته شده است همانطور که گفتیم بهترین ضرایب زیر 1.5 می باشد و محدوده 1.3 تا 1.7 یک محدوده منطقی برای برد می باشد.

پس با ریسکی منطقی با ضریبی مناسب و با وجهی قابل قبول بیشتر اوقات برنده می باشند و اگر باختی هم در سایت بازی انفجار پابلو بت صورت بگیرد، نمایش گذاشتن کلیپ زیر سوال می رود و امکان پخش یه صفر می رسد.

در نهایت چگونه باید در بهترین سایت بازی انفجار بازی کنیم؟

مرحله اول بازی شما تحلیل نمودار برای 6 تا 8 دست می باشد تا حدود نمودار را بدست آورید پس از آن باید با ضریب مثل 1.4 با مبلغی مناسب و قابل توجه وارد شوید و به صورت 2 دست غیر ردیف در بای شرکت منید و برنده شوید فقط توجه داشته باشید که حد اکثر باید تا 3 دست بازی را ببرید و کش اوت دلخواه را بزنید و گرنه فرصت دیگری نخواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که اولا با همه ی پولتان بر روی میز نروید و ترجیها با نصف بروید که در صورت باخت دست بعدی را با ضریب مشابه شرکت کنید و سریع بتوانید باخت را جبران کنید.

photo 2019 09 20 22 32 54 2 - سایت بازی انفجار ایرانی با درگاه مستقیم

برترین سایت بازی انفجار

تحقیقات بسیاری در راستای بهترین سایت انفجار انجام دادیم و حاصل این شد که سایت های داخلی تفاوت زیادی با هم ندارند چون معمولا کل سایت ها بر روی 2 یا 3 سرور اصلی می باشند پس سعی کنید سایتی را که انتخاب می کنید یکی از سایت های مرجع باشد برای مثال می توان به سایت بازی انفجار تاینی بت اشاره کرد زیرا وقتی وارد بسیاری لز سایت های خواننده های معروف که می شوید متوجه پنل tinybet می شوید و پس از تحقیقات فراوان و با توجه به آمار بازیکنان سایت به این نتیجه رسیدیم که این سایت به اندازه کافی برای بت قابل اعتماد می باشد.

آموزش بازی انفجار 2

بازی انفجار 2 بازی نسبتا جدیدی می باشد که بعضی سایت ها ارائه داده اند به نظر شخصی من بازی انفجار 1 بسیار جذاب تر می باشد و الگوریتم نسبتا راحت تری دارد اما این بازی نیز به تازگا ارائه شده است و طرفداران خود را پیدا کرده است.

بازی به این صورت می باشد که 30 خانه و یا box به صورت معکوس وجود دارند که حاصل بازی در 10 ثانیه مشخص می شود و اسامی اخرین برنده ها و حتی تعداد کلیک و چت بلزیکنان برای شما قابل دسترسی و رویت می باشد.

در مقالات بعدی، به انفجار 2  و نحوه بازی کردن در این بازی بیشتر خواهیم پرداخت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ورود به وب سایت